Petent nie zabiera głosu, twierdząc, że zabiera.

Na początku petent zastrzega się, że wprost trudno w takiej sytuacji nie zabrać głosu, nie ustosunkować się, nie postawić własnej kropki nad Kiedy petent wyczerpie już wszystkie argumenty na temat faktu zabrania przez niego głosu w dyskusji, przystępuje do drugiej części wypowiedzi polegającej na niezabraniu głosu w dyskusji. W tej części opowiada wrażenia z podróży do bratniego kraju, który aczkolwiek ma wiele osiągnięć wartych upowszechnienia, niemniej również boryka się z szeregiem trudności. WARIANT II Petent zabiera głos, twierdząc, że nie zabiera. Na początku petent zastrzega się, że nie zabiera głosu, ponieważ nic w tej sprawie nie ma do dodania, nie zna się na sprawie, nigdy nie miał z tym do czynienia. Kiedy wyczerpie już wszystkie argumenty na temat faktu niezabrania przez siebie głosu w dyskusji, przystępuje do drugiej części wypowiedzi, polegającej na zabraniu głosu w dyskusji. W tej części zastrzega się, że rad by otrzymać odpowiedź tylko na jedno pytanie, przez analogię: „Co by było, gdyby to nie był talerz zupy, a na przykład czołg na froncie, a zamiast włosa jakiś odłamek zagważ- dżający lufę armaty?”

Witam, mam na imię Adela, znajdujesz się na blogu poświęconym edukacji i rozwojowi. Bardzo serdecznie zapraszam Cię do lektury moich wpisów, mam nadzieję, że dowiesz się tutaj czegoś ciekawego 🙂