W SKLEPIE MIĘSNYM

Między hakami do mięsa rozpina petent linę, na którą wskakuje. Z kolei podaje rękę swojej żonie, która najpierw wskakuje na linę, potem na głowę petenta. W ten sposób kolejno ustawia na głowie żony dzieci, poczynając od najstarszego do najmłodszego. Im lokal sklepowy jest wyższy, a petent ma więcej dzieci, tym ta piramida na linie jest bardziej efektowna, a więc i zwiększająca szansę zwrócenia na siebie uwagi ekspedientki. W SZPITALU Korzystając z faktu, że w dyżurce nikogo nie ma, pacjent dzwoni do dyrektora szpitala i przedstawiając się jako dyrektor gabinetu ministra zdrowia najuprzejmiej zapytuje, dlaczego w szpitalu podległym dyrektorowi (oddziale, sali) pacjent (tu wymienia swoje imię i nazwisko) już przeszło godzinę czeka na lek uśmierzający ból. Po nabyciu prywatnie, przez znajomości, brakującej części do samochodu i umówieniu prywatnego fachów- – ca, który potrafi tę część założyć, petent przyjeżdża wraz z brakującą częścią i fachowcem do stacji obsługi samochodów, w której otrzymuje rachunek za założenie brakującej części do samochodu. W RESTAURACJI W przeddzień odwiedzenia restauracji petent zaprasza do baru na wódkę jednego z kelnerów tej restauracji, prosząc go, aby dał mu swój bilet wizytowy z odpowiednią rekomendacją. Nazajutrz po zajęciu stolika w restauracji, ani chwili nie czekając, petent wzywa pierwszego lepszego kelnera przechodzącego obok, a kiedy ten petentowi odpowie, że „kolega”, wtedy petent tryumfalnie wręcza mu bilet wizytowy od kolegi.

Witam, mam na imię Adela, znajdujesz się na blogu poświęconym edukacji i rozwojowi. Bardzo serdecznie zapraszam Cię do lektury moich wpisów, mam nadzieję, że dowiesz się tutaj czegoś ciekawego 🙂